Новини

Активісти: Схема розмитнення транспорту в Україні дуже ускладнена


Складне й дороговартісне розмитнення транспорту. З такою проблему стикається кожен українець, який придбав автівку з-за кордону. Вже два роки Наталія ніяк не може легалізувати у нашій державі свою транзитну машину. Усе тому, що за розмитнення з неї просять аж 9 тисяч доларів, тоді як саме авто жінка придбала за менш ніж 8 тисяч зелених.

Утім такі диво-тарифи розмитнення наклали лише на авто, які випустили до 2010 року -пояснюють у митниці. Для транспорту, який не старше восьми років і відповідає екологічному  стандарту Євро-5, існують так звані пільги, тобто знижений акциз. Залежатиме його розмір від об’єму двигуна та віку автомобіля: що старший – то дорожчий.

Порахувати усе можна доволі просто. Ставка для бензинових машин – 50 євро, для дизельних – 75. От і множимо її на об’єм двигуна і на вік автомобіля. До прикладу, якщо двигун – 2.0 (два і нуль) і машині 3 роки то акциз вийде 300 євро. Але окрім цієї суми доведеться також заплатити ПДВ, ввізне мито і платіж до Пенсійного фонду.

Утім на скільки ж швидко розмитнюватимуть автомобілі – не уточнюють. А от активісти переконані: схема розмитнення транспорту в Україні дуже ускладнена. Розмитнити машину самостійно й справді дещо складно. Тому громадянам радять звертатися за допомогою до експертів.

Залишити відповідь

Усі Новини

Вподобати Правда ТУТ