Новини

У «ПриватБанку» заявили про відновлення роботи після масштабного збою


Понад добу клієнти державного «ПриватБанку» не могли провести фінансові операції через термінал або ж сервіс «Приват24». Про те, що збій в роботі дійсно стався, підтвердили менеджери фінустанови. У соціальній мережі вони навіть опублікували інформацію, що станом на вечір понеділка, 9 липня, усі сервіси «ПриватБанку» нібито вже працюють у звичному режимі.

Утім, і сьогодні траплялися непоодинокі випадки, коли клієнти не могли зняти гроші в терміналі, або ж переслати їх через «Приват24». Працівники ІТ-відділу фінустанови кажуть, що збої в роботі пов’язані зі збоями в самій  мережі терміналів і банкоматів. Утім, що викликало несправність, у «Приватбанку» не повідомляють.

Залишити відповідь

Усі Новини

Вподобати Правда ТУТ