Новини

Зірки масово використовуюсь Instagram для заробітку грошей


Ще кілька років тому важко було собі уявити, що за одне фото в соціальній мережі рекламодавці  будуть готові викласти кругленьку суму з кількома нулями. Проте, в наші дні – це реальність. Блогери, артисти, актори, ведучі та інші відомі особистості відчайдушно боряться за чисельність своєї аудиторії в Instagram,  адже саме від кількості фоловерів залежить розмір їхнього чи не щоденного прибутку.

Королевою Instagram в наші дні можна сміливо назвати скандальну зірку реаліті Кім Кардаш’ян. Нещодавно стало відомо, що за один рекламний пост від імені відомої брюнетки доведеться викласти півмільйона американських доларів.  Не менше обійдеться реклама на сторінці Селени Гомес , Арніани Гранде та Бейонсе. Серед чоловіків лідером можна назвати всесвітньовідомого футболіста – Кріштіану Роналду. За його акаунтом слідкує 104 мільйони користувачів. Ціна посту становить 400 000 доларів.

Зазвичай з такими «інста-акулами» співпрацюють всесвітньовідомі корпорації на кшталт Coca-Cola, Gucci  або Samsung  . Ціна також залежить від часу публікації та розміру тексту під фото. Така висока вартість обумовлена шаленою популярністю вищезгаданих персон. иНа просторах українського шоу-бізнесу, звісно, розцінки значно нижчі. Ось на приклад відомий інста-блогер Анна Алхімова, чисельність аудиторіїї якої складає майже півмільйона фоловерів просить за пост не менше 1000 доларів.

На просторах українського шоу-бізнесу, звісно, розцінки значно нижчі. Ось на приклад відомий інста-блогер Анна Алхімова, чисельність аудиторіїї якої складає майже півмільйона фоловерів просить за пост не менше 1000 доларів.Зоряний психолог Наталя Холоденко має аудиторію в 126 тис. і теж часто отримує пропозиції рекламувати певні товари, проте погоджується не завжди.

Неодноразово в мережі сплахували скандали через те що блогери або зірки рекламували неякісний або навіть ще гірше, шкідливий товар. Саме тому важливо перевіряти на собі кожен запропонований засіб, аби не підривати довіру фоловерів. Саме так і вчиняє співачка Наталя Валевська. Каже досить часто надходять пропозиції від недобросовісних рекламодавців , у зірки для таких «екземплярів» є однозначна відповідь.

Одній з найвідоміших інста-дів України Аллі Барановській часом надходять досить дивні пропозиції за принципом бартеру. Так чи інакше , більшість зірок не відмовляються від пропозицій непогано підзаробити в максимально простий та оперативний спосіб, проте лишилися й ті , хто вважає, що кожен має займатися своєю справою.

Залишити відповідь

Усі Новини

Вподобати Правда ТУТ