Новини

Депутати таки змінили правила розмитнення «євроблях»


Сергій –  власник авто на єврономерах, Він завіз Renault Espace 2005 року випуску з Європи під виглядом транзитної автівки. Каже, в Україні така коштує 9-10 тисяч євро. Він її придбав за 2800. Їй 13 років та чоловік каже – служить, як нова.  Під парламент Сергій приїхав з Дніпра, бо хоче узаконити авто. Однак, як і інші мітингувальники вимагає аби загальна вартість розмитнення складала не більше 40% від вартості авто.  Власники авто на європейських номерах на 2 дні паралізували рух в центрі столиці. Їх не влаштовує, що акциз на вживані авто вираховуватиметься залежно від віку. Чим старша автівка, тим дорожче її розмитнення.

Та депутати ухвалюють законопроект у своїй версії. Акциз розраховуватимуть так: ставка 50 євро для бензинових авто і 75 для дизельних помножується на об’єм двигуна і на вік автівки. Тобто для 2-х літрової 2ворічної бензинової автівки розмитнення обійдеться в 200 євро. Для такої ж 15-ти річної – 1500 євро. Депутати переконані: така формула буде стимулювати водіїв купувати новіші автівки.  Як компроміс тим, хто вже обзавівся «євробляхою» – дозволять легалізуватися на пільгових умовах: упродовж трьох місяців вони зможуть розминити свої автівки за половину ставки. Тим чиї машини оформлені на іноземців – доведеться сплатити штраф.

Загалом за куплену за кордоном машину тепер доведеться сплатити: акциз + ще 34% вартості автомобіля. Це ПДВ, ввізне мито і внесок у пенсійний фонд. Хто не розмитнить – штрафуватимуть до ста семидесяти тисяч гривень. За однаковою схемою розмитнюватимуть і вживані і нові авто. Та на вулиці зміни все одно зустрічають вороже. Їх вимоги не враховано. Водії вимагають у президента заветувати закон. Інакше заблокують траси по всій країні.

За бажанням українців їздити на дешевих автомобілях ховається набагато більша проблема: незаконне завезення євроблях стало тіньовим бізнесом. За окрему плату певні фірми завозять сюди автомобілі. Цими схемами керує народний депутат від БПП Ігор Кононенко – запевняють експерти. Більш того , «Авто Євро Сила» дуже скоро стане не громадською, а політичною організацією – вважає політолог.

Залишити відповідь

Усі Новини

Вподобати Правда ТУТ