Новини

Найпопулярніший у світі бренд звинуватили у расизмі


Бренд «Gucci» відкликав свій джемпер у вигляді поло з магазинів після того, як користувачі соціальних мереж звинуватили його в расизмі.

Трикотажна «балаклава» вартістю 890 доларів, що входить в колекцію осінь-зима 2018 року, покриває нижню половину обличчя і має виріз з великими червоними губами.

Користувачі Twitter і Instagram були вкрай обурені такою річчю, заявивши, що особа моделі в цьому светрі нагадує «блекфейс» (старовинний різновид театрального гриму, який використовували для карикатурного зображення темношкірих), зазначивши, що в лютому в США відзначається день чорної історії.

Зокрема один з користувачів написав: «В’язана балаклава-топ від «Gucci». Щасливого місяця чорної історії всім». Інший користувач вказав на відсутність різноманітності у бренду: «Це 2019 і ви говорите, що модельєри не знають, що це вбрання схоже на расистське? «Gucci» знав, що робить. Як і всі вони знають. Дайте темношкірим дизайнерам працювати на вас, якщо ви самі не можете розпізнати подібні речі. І припиніть вибачатися, ви явно не жалкуєте».

Після цього компанія «Gucci» вчергове перепросила за інцидент, а також прибрала «водолазку-балаклаву»  з онлайн-продажу і всіх магазинів.

Залишити відповідь

Усі Новини

Вподобати Правда ТУТ