Новини

«Партія регіонів» заявила про своє відновлення


Білборди з символікою «регіоналів» з’явились у центрі Києва. По місту їх всього нарахували чотири. Зараз їх уже не побачиш. Хто замовив ці банери – запитуємо в самих регіоналів. Але конкретної відповіді немає.  Коментує рекламні плакати очільник старої-нової політичної сили Іван Міглазов. Він колишній помічник регіонала Владислава Лук’янова і керівник донецької телерадіокомпанії «Фінфорт-ТВ». Політсилу він порівнює з пірамідою Хеопса. Але поки вона радше схожа на сільський клуб з 15 людей.

Про своє воскресіння «Партія регіонів» оголосила минулого місяця. Запустила оновлений сайт, партійну газету і перший промо ролик.  Міглазов запевняє, гроші накопичив сам, раніше займався бізнесом, мав рекламне агентство. А допомогти коштами пропонують ще й бізнесмени-промисловці з Черкас, Києва, Запорізької та Львівської областей, але їхніх імен не називає. Поки великого з’їзду собі дозволити не можуть. І чекають, поки люди в областях почнуть самі організовуватися.  Тож і зіпсований імідж регіоналів, причетних до розкрадань державних коштів і розстрілів на Майдані, його не лякає. Мовляв, нові учасники зі старими не контактують. На президентські вибори йти точно не планують, а от на парламентські збираються.

«Партія регіонів»  нікуди не зникала і відроджується вже не вперше. Так уже було після Помаранчевої революції. Виборці забули про фальсифікації Януковича на виборах 2004 і були готові голосувати за відомі назви та імена у 2010-му. Старі кадри партії давно перекочували в «БПП» і «Опозиційний блок». Тому партія вже з новими людьми та за допомогою банерів вирішила повернутися у медіапростір.

Зовнішню рекламу останнім часом використовують для політичних війн. На початку жовтня у метро двічі з’являлися банери з головою НАБУ Артемом Ситником. Спочатку з анонсом його звіту на комітеті Верховної Ради. За тиждень – з проханням дати йому другий шанс. Згодом з’ясувалося, їх розмістила організація «Чесне слово», яка ще й влаштовує мітинги провокаторів проти бюро. Антикорупціонери вважають, за медіакампанією проти Ситника стоїть перший заступник голови СБУ Павло Демчина, якого НАБУ звинувачує в незаконному збагаченні. А от політолог вважає, що протистояння політиків на вуличній рекламі не таке вже й погане і розвиває свідомість суспільства.   І припускає, до виборів політичних провокацій на рекламних щитах тільки побільшає. Адже простір для фантазії піарників і рекламні площі необмежені.

Залишити відповідь

Усі Новини

Вподобати Правда ТУТ