Новини

Водії скаржаться на помітне зростання цін на «євробляхи»


Микола пригнав свій автомобіль з Литви та нещодавно його розмитнив. Щоб не стояти в черзі на митних постах, він звернувся за допомогою до «брокера».

Загалом за узаконення своєї автівки Микола заплатив 56 тисяч гривень. З них – 8500 штрафу, що оформили як благодійний внесок, та 4000 за сертифікацію. Ще 480 гривень на добу просили за паркування на митному посту.

Водії зауважують, що тепер купувати  «євробляхи» не вигідно. Адже тепер вартість розмитнення тепер сягатиме чи не вартості самої машини.

Активісти «АвстоЄвроСили», які на прикінці минулого року перекривали чи не всі українські автомагістралі з вимогою ухвалити відповідні закони, щодо процесу та вартості розмитнення – ухваленими рішеннями теж невдоволені. І хоч зараз протести «євробляхерів» вщухли, обіцяють – відновити масові протести, якщо влада не скасує коефіцієнт віку автівки.

Тим часом у Кабміні зауважують, що процес розмитнення автомобілів навіть у пільговий період значно поповнив державний бюджет.

Зараз ці кошти обіцяють використати на надбавки до пенсій, перерахунок яких здійснять уже з 1-го березня цього року. А от щодо чергових вимог активістів, урядовці кажуть – нових поступок не буде. Тож українцям, купуючи «євробяхи» доведеться або переплачувати державі за вік, а відповідно за шкоду, яку завдає машина довкіллю, або ж купувати нові транспортні засоби, аби коефіцієнт віку не надто впливав на вартість розмитнення.

Залишити відповідь

Усі Новини

Вподобати Правда ТУТ